Reklama
Masa mięśniowa – stacki kreatynowe
Suplementy

Masa mięśniowa – stacki kreatynowe

fitrepublic facebook.jpeg

Stacki kreatynowe cechują się zawartością wielu form kreatyn. Wykazują one znacznie większe działanie anaboliczne od suplementów zawierających pojedyncze formy kreatyny. Znajdują się w nich również liczne substancje wspomagające wchłanianie kreatyny i są dodatkowo uzupełnione w witaminy i minerały.


Dlaczego stack kreatynowy jest skuteczniejsze od zwykłej kreatyny?

Kreatyna jest jednym z podstawowych i nieodłączonych suplementów dla każdej osoby aktywnej fizycznie. Każda forma kreatyny jest stosowana w celu zwiększenia ilości energii w mięśniach, jednak stacki kreatynowe jednocześnie poprawiają jakość treningu i są uzupełniane o wiele innych pomocniczych substancji, które przyczyniają się do zwiększenia siły i masy mięśniowej. Jednym zdaniem, stacki kreatynowe to połączenie zaawansowanych form kreatyny i wielu innych substancji wspierających budowanie siły i masy mięśniowej.

Stacki kreatynowe są idealnym środkiem wspomagających rozwój masy mięśniowej i ich siły. Powinno się je stosować o poranku na czczo i od razu po treningu. Wspiera to skuteczną regenerację tkanki mięśniowej i jej wzrost.


Jakie formy kreatyny są wykorzystywane w stackach?

Najczęściej stosowane formy kreatyny:
– monohydrat kreatyny
– jabłczan kreatyny
– chlorowodorek kreatyny
– chelat aminokwasowy
– pirogronian kreatyny
– ester etylowy

Każda z tych form kreatyn ma swoje unikalne właściwości. Połączenia ich w jednym suplemencie wielokrotnie potęguje działanie każdej z nich.

W tym artykule dowiesz się więcej o różnych formach kreatyny: KLIK


Jak wybrać skuteczny stack kreatynowy?

Skuteczny stack kreatynowy definiuje wysoka zawartość składników aktywnych, ilość substancji pomocniczych, wspomagających transport kreatyny do mięśni i dodatkowa zawartość witamin i minerałów. Dobór odpowiedniego suplementu jest uzależnione od rodzaju wysiłku i celów treningowych.

Treningi o wysokiej intensywności, ukierunkowane na dynamiczne i gwałtowne ruchy powinny być wspierane formami kreatyny uczestniczących w szlaku fosfagenowym, dodatkowo powinien zawierać węglowodany i aminokwasy.

Nisko i średnio intensywny trening, nastawiony na wytrzymałość powinien być wspierany suplementem z wysoką zawartością chelatu magnezowego kreatyny i cytrynianu kreatyny. Te rodzaje kreatyny nie tylko generują energię na szlaku PCr, uczestniczą również w przemianach anareobowych, między innymi w cyklu Krebsa.


 

Reklama

3 Komentarz/y

  1. Puki co jestem na innym poziomie jeśli chodzi o budowanie sylwetki, może kiedyś te wszystkie informacje o suplementach będą mi potrzebne i chętnie wrócę do te strony bo wygląda ona na kopalnie wiedzy 🙂 pozdrawiam

    Odpowiedz

Dodaj komentarz