Postaw na styl athleisure tak jak Ula Dębska i Michał Malinowski – nowe twarze marki Outhorn

Postaw na styl athleisure tak jak Ula Dębska i Michał Malinowski – nowe twarze marki Outhorn


Moda na aktywny styl życia trwa. Po pracy idziemy na trening, aby pozostać w dobrej kondycji, a weekendami oddajemy się aktywności na świeżym powietrzu. Za zmianami w stylu życia podążają zmiany w modzie. Zarówno na ulicach, jak i na światowych wybiegach dominuje styl athleisure – projekty, w których klasyczna odzież sportowa łączy się z modą użytkową. Te połączenia są wyraźnie dostrzegalne w kolekcji marki Outhorn. Twarzami marki są aktorzy: Urszula Dębska i Michał Malinowski. Oboje prowadzą bardzo aktywny styl życia, dlatego też świetnie czują się w świecie Outhorn.


Aktywni i modni ambasadorowie marki

Motto marki brzmi: Aktywni i modni w każdym momencie dnia. Dobrze określa ono temperament Uli Dębskiej i Michała Malinowskiego. Trend athleisure pozwala im na zabawę modą sportową i casualową, łączenie elementów garderoby tak, by zawsze czuć się komfortowo i wyjątkowo.

Każdego dnia jestem w biegu, dlatego szukam rozwiązań, które za mną nadążą. Wybieram Outhorn, bo mogę w łatwy sposób dostosować stylizację do różnych okazji. Gdy zamieniam koszulę na T-shirt, zakładam rolki i pędzę do miejskiego parku – mówi Urszula Dębska.

przerwach od pracy w teatrze, pakuję kilka rzeczy do auta i uciekam na Mazury.
Zabieram ze sobą ulubioną książkę, matę do jogi i kilka wygodnych zestawów
ubrań. Nie za dużo, bo każdy z nich mogę przecież ze sobą miksować
– dodaje.

https://www.youtube.com/watch?v=_3wbdxGw0Do

Codzienność rzuca mi różne wyzwania, dlatego szukam miejsc i aktywności, które pomogą mi naładować baterie. Latem żegluję, a zimą jeżdżę na snowboardzie. Nic tak nie relaksuje jak nowe wyzwania. Ubiór odzwierciedla to, jaki jestem. Taki styl pozwala mi zachować luz, który mam w sobie – tłumaczy Michał Malinowski.


Wyraź siebie w stylu athleisure

Trend „mix and match” pozwala łączyć produkty sportowe z wyglądem w stylu smart casual, który sprawdza się w stylizacjach do pracy, na uczelnię, zakupy czy spotkanie ze znajomymi. By uzyskać najlepszy efekt, projektanci Outhorn łączą różne formy i faktury. Stylizacje, dla których inspiracją stała się aktywność fizyczna są niewymuszone i sprawdzają się na wiele różnych okazji.

Aktualnym kolorem koncepcji kreatywnej marki Outhorn jest Ultra Violet, zgodnie z nurtem wyznaczonym na rok 2018 przez Instytut Pantone. Barwa łączona jest z symboliką nonkonformizmu, przekraczania barier kreatywności i dążeń do manifestacji swojego indywidualnego stylu życia. Kolor ten wiązany jest też z praktykami medytacji, mindfullness i szukaniem równowagi w dzisiejszym świecie, w którym nieustannie jesteśmy narażeni na działanie różnych bodźców.

Odzież sportowa staje się częścią życia codziennego. Daje swobodę ruchu i podkreśla sylwetkę. Jeśli nie obawiasz się odważnych połączeń takich jak t-shirt i bomberka, legginsy i koszula to bez wątpienia odnajdziesz się w świecie Outhorn.


 

Ten post ma jeden komentarz

  1. Bardzo ciekawy artykuł. Dodałem go do ulubionych na pewno tu wroce.

Dodaj komentarz

Close Menu