mezczyzna je salatke

Co jeść aby poprawić potencję?


Problemy z erekcją to dla wielu mężczyzn prawdziwy dramat. Niestety często bagatelizują problem, co może skutkować trwałą utratą sprawności seksualnej. Poza stosowaniem niebieskich tabletek, warto zmienić nawyki żywieniowe. Dziś podpowiadamy co jeść, aby poprawić potencję.


Odpowiednia dieta a potencja

Sposobów na problemy z potencją jest naprawdę dużo. Oprócz słynnych tabletek, dostępnych w aptece takiej jak https://viagra.edu.pl/, warto stosować również domowe sposoby. Pierwszym krokiem do sukcesu jest zmiana trybu życia. Najlepiej całkowicie zrezygnować z używek, bowiem mają one negatywny wpływ na potencję. Należy wprowadzić również aktywność fizyczną. Ruch nie tylko korzystnie wpłynie na funkcjonowanie organizmu, ale poprawi także sprawność seksualną. Zmiany obejmują także jedzenie.

Właściwa dieta ma ogromny wpływ na potencję. Dostarczenie odpowiednich witamin i składników mineralnych, sprzyjających utrzymaniu sprawności seksualnej to połowa sukcesu. Dieta powinna obejmować przede wszystkim to produkty, które zawierają m.in. zdrowe tłuszcze, cynk, selen i witaminę D. Do tego należy wprowadzić produkty pełnoziarniste, a ograniczyć spożycie cukrów prostych, produktów wysoko przetworzonych oraz unikać alkoholu i papierosów.

Co jeść aby poprawić potencję?

Dieta ma niezwykle istotny wpływ na zdolność utrzymania erekcji. Aby poprawić sprawność seksualną, należy spożywać produkty, będące źródłem witamin i składników, które mają pozytywny wpływ na potencję:

  • NNKT – znajdziesz w orzechach, nasionach chia i konopnych, a także w siemieniu lnianym.
  • cynk – niedobory cynku przyczyniają się do spadku libido. Dlatego dietę uzupełnij o ostrygi, owoce morza, orzechy, morskie ryby i pestki dyni.
  • selen – to silny przeciwutleniacz. Znajdziesz go w podrobach i rybach.
  • witamina D – jest odpowiedzialna za poziom testosteronu we krwi. Jej źródłem są jaja wiejski oraz tłuste ryby np. łosoś.
  • Arginina – aminokwas, niezbędny do syntezy tlenku azotu, który jest bardzo ważna dla mechaniki erekcji. Aminokwas znajdziesz w owocach morza, czerwonym mięsi, drobiu, szpinaku, żółtkach jaj i orzechach.
  • Witamina E – inaczej witamina płodności. Wzmacnia ścianki naczyń krwionośny, poprawia prace układu sercowo-naczyniowego i stymuluje produkcję plemników. Jej bogatym źródłem jest słonecznik, orzechy, szpinak oraz migdały.

Produkty, które mają negatywny wpływ na potencję

Jedną z przyczyn występowania zaburzeń seksualnych, są choroby współczesne takie jak nadwaga, cukrzyca czy choroby naczyń krwionośnych. Często są wynikiem prowadzenia złego trybu życia i źle zbilansowanej diety. Jeżeli borykasz się z problemem sprawności seksualnej, koniecznie odrzuć produkty, które są przeciwskazane w diecie sprzyjającej potencji. Nalezą do nich m.in. cukry proste, produkty wysokotłuszczowe, oczyszczone ziarna. Warto również ograniczyć spożywanie czerwonego mięsa. Wyeliminuj z diety słodkie napoje. Możesz je zastąpić np. wodą z cytryną. Produkty z białej mąki zastąp produktami pełnoziarnistymi.

Artykuł zaktualizowany

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *