Kalkulator wyciskania sztangi

Kalkulator Ciężaru Maksymalnego

OSZACUJ MAKSYMALNY CIĘŻAR NA JEDNO POWTÓRZENIE





Dlaczego warto skorzystać z kalkulator wyciskania?

Bardzo wiele osób trenujących na siłowni zastanawia się, ile tak naprawdę może wycisnąć na klatkę? Nie tylko dla podbudowania swojego ego, ale to również przydatna informacja przy planowaniu treningu siłowego. Kalkulator wyciskania pozwoli w prosty sposób obliczyć swój ciężar maksymalny oraz 60, 70, 80, 90% i 100% ciężaru maksymalnego. Kalkulator do obliczenia maksymalnego ciężaru do wyciskania potrzebuje jedynie wpisania wagi ciężaru sztangi oraz ilości powtórzeń, które możesz z nim wykonać. Kalkulator wyciskania pozwoli w szybki sposób uzyskać przydatne informacje o wyciskaniu.

Dzięki uzyskanym informacjom możesz znacznie łatwiej zaplanować swój trening pod kątem rozwoju siły lub masy mięśniowej. Z tą wiedzą będziesz świadomy swoich realnych możliwości i dostosujesz ćwiczenia, ilość powtórzeń oraz wagę ciężarów do swoich faktycznych możliwości. Dzięki temu zmaksymalizujesz potencjalne efekty ćwiczeń, które mogą przyjść znacznie szybciej niż się spodziewasz.

Wybierz odpowiednie obciążenie

Dobór odpowiedniego obciążenia jest bardzo istotny w każdym treningu, niezależnie od jego celu. Kalkulator wyciskania na klatę to jedno z przydatniejszych narzędzi podczas planowania jednostki treningowej oraz całego planu na dłuższy okres czasu. Ćwiczenia siłowe z ciężarem nieprzekraczającym 50% wartości maksymalnej może nie przynieść oczekiwanych efektów. Powinno trenować się co najmniej z 60%-owym obciążeniem maksymalnym w przypadku treningu wytrzymałościowego lub podczas rozgrzewki. Korzystając z obciążeń sięgających około 90-95% ciężaru maksymalnego możemy liczyć na znaczący wzrost siły mięśni, co pozwoli nam wyciskać na klatę coraz więcej kilogramów i pobijać kolejne rekordy.

Dobranie odpowiedniej ilość powtórzeń i ciężaru pozwoli na przyspieszenie efektów Twoich treningów. Skorzystaj z naszego kalkulatora wyciskani i wznieś swój trening na nowy poziom.