Prowadzisz sklep internetowy z produktami fitness? Zastanawiasz się, na jakie usługi kurierskie postawić, by Twój towar docierał do klientów szybko i bezpiecznie? Poznaj bliżej ofertę GLS dla firm. GLS to doświadczony przewoźnik, który od lat obsługuje sklepy internetowe na terenie całego kraju i za granicą. Sprawdź, czy jego oferta będzie odpowiednia również dla Ciebie i Twojego e-biznesu.
Zanim zdecydujesz się na usługi kurierskie GLS dla Twojego sklepu z produktami fitness, sprawdź, czy oferowany przez Ciebie towar nie przekracza określonych gabarytów. Kurier GLS przewozi paczki o maksymalnej wadze do 31,5 kg w przypadku przesyłek krajowych i do 40 kg w przypadku przesyłek zagranicznych. Ponadto paczki mogą mieć maksymalną szerokość 80 cm, wysokość 60 cm oraz długość 200 cm. Z kolei suma obwodu i długości najdłuższego boku paczki nie może przekroczyć 300 cm. Jeśli oferta Twojego e-biznesu wpisuje się w podane wyżej wymiary, śmiało możesz podjąć współpracę z GLS. Oto najpopularniejsze usługi, na jakie możesz się zdecydować.
BusinessParcel – dostarczaj paczki szybko i bezpiecznie na terenie całego kraju
Podstawowa usługa w GLS, z jakiej możesz skorzystać jako właściciel sklepu internetowego z produktami fitness, to BusinessParcel. Dzięki niej przesyłki kurierskie docierają do klientów już na drugi dzień roboczy. Usługa umożliwia śledzenie przesyłki online, a w cenę wliczona jest druga próba doręczenia lub dostawa do punktu Szybkiej Paczki GLS.
Jeśli chcesz zapewnić swoim odbiorcom na terenie kraju jeszcze szybszą dostawę, postaw na usługę ExpressParcel, która gwarantuje dostawę paczki do godziny 10 lub 12 następnego dnia roboczego, a także doręczenie w soboty. Jeśli paczka nie dotrze na czas, przewoźnik gwarantuje zwrot pieniędzy za usługę. To praktyczne udogodnienie dla klientów, którym zależy na czasie i którzy nie lubią zbyt długo czekać na swoje zakupy w sklepach internetowych.
EuroBusinessParcel – gdy sprzedajesz za granicą
Jeśli Twój biznes internetowy rozrósł się już na tyle, że planujesz ekspansję na rynki zagraniczne, wybierz usługę EuroBusinessParcel. Dzięki niej z łatwością wyślesz paczki do swoich klientów na terenie całej Europy. Bez względu na to, gdzie paczka została zamówiona, dotrze na miejsce w przeciągu 48-96 godzin. Usługa obejmuje dostęp do monitorowania paczki poprzez stronę internetową GLS, a także daje możliwość drugiej próby doręczenia w przypadku odbiorcy biznesowego lub pozostawienia przesyłki w punkcie Parcel Shop GLS.
GlobalExpressParcel – wysyłaj paczki na cały świat
Z kolei, gdy zauważysz, że Twoimi produktami zainteresowani są klienci z najodleglejszych zakątków świata np. USA, Japonii czy Singapuru, warto pomyśleć o rozszerzeniu oferty i im również umożliwić zakupy u Ciebie. Dzięki usłudze GlobalExpressParcel, szybko zrealizujesz zamówienia międzynarodowe i dostarczysz paczki do Twoich odbiorców na każdym kontynencie.
Zwroty z GLS
Prowadząc sklep internetowy z produktami fitness, warto odpowiednio przemyśleć również politykę zwrotów. Wiadomo, że nikt nie lubi, kiedy zakupy wracają do odbiorcy, jednak są to realia prowadzenia biznesu e-commerce. Badania potwierdzają, że gdy zaoferujesz swoim klientom skrojone na miarę ich potrzeb usługi zwrotu paczek, z pewnością przełoży się to na pozytywny wizerunek Ciebie jako usługodawcy w ich oczach.
W związku z tym GLS oferuje sklepom internetowym atrakcyjne usługi zwrotów. Jedną z nich jest ExchangeService polegający na dostarczeniu paczki oraz jednoczesnym odebraniu towaru do zwrotu. To praktyczne rozwiązanie, gdy klient zamówił np. nie ten produkt, co chciał lub z jakichś przyczyn towar nie spełnił oczekiwań i trzeba go wymienić na inny. Dzięki usłudze ExchangeService jest to możliwe.
Inną, atrakcyjną opcją oferowaną przez GLS jest usługa ShopReturnService, która umożliwia zwrot paczki do sklepu bez ponoszenia dodatkowych opłat. Wystarczy, że klient zaniesie przygotowaną paczkę do punktu Szybkiej Paczki i tam zostanie ona przekazana dalej do kuriera. Etykieta na przesyłkę może być załączona do pierwotnej paczki lub przesłana klientowi w mailu do samodzielnego wydrukowania. Usługa ShopReturnServiece funkcjonuje na terenie kraju i w większości państw europejskich. Stanowi dogodne rozwiązanie dla klientów sklepów internetowych, które z pewnością docenią. Warto dodać, że opłata za zwrot pobierana jest od sklepu, dopiero gdy klient faktycznie go dokona.
Jak widać, firma kurierska GLS oferuje szeroki wachlarz usług dla sklepu internetowego bez względu na to, czy zamierzasz sprzedawać swoje produkty fitness jedynie w Polsce, czy także za granicą. Dodatkowo atrakcyjna usługa zwrotów pozwoli Ci zaopiekować potrzeby Twoich klientów na każdym polu, a to z pewnością przełoży się na ich zadowolenie z obsługi. Sprawdź więc już dziś, jak współpraca z GLS, może przełożyć się na Twój sukces w e-biznesie.
Artykuł zewnętrzny.
Autor bloga FitRepublic.pl. Wieloletni praktyk treningu siłowego oraz certyfikowany trener osobisty. Oprócz treningów siłowych uprawiam również biegi na średni dystans oraz jestem propagatorem zdrowej diety i stylu życia.