Jen Selter – poznaj jej ćwiczenia, dietę, trening oraz jego efekty

Artykuł zaktualizowany


„Królowa Pośladków” tak mówi się o Jennifer Selter. To młoda, ale bardzo popularna trenerka, która zawojowała Instagram. Jak wygląda jej trening? Jakie efekty przynosi? Co je gwiazda Internetu? Koniecznie sprawdź!


Kim jest Jennifer Selter?

Jennifer Selter jest modelką, a także instruktorką fitness. Słynie ze swoich brazylijskich pośladków, dlatego bardzo często nazywana jest „Królową Pośladków”. Trenerka mocno działa na Instagramie i właśnie tam znajdziemy jej instruktażowe filmiki z zestawem ćwiczeń, poza tym dostępne są również na kanale Youtube. 

jen selter

 

Ćwiczenia Jen Selter – jak wygląda trening?

Jen Selter, czyli „Królowa Pośladków” słynie ze swojego nowatorskiego treningu łączącego cardio z wysiłkiem siłowym. Kluczem do sukcesu jest kilkuminutowe chodzenie po schodach. Najlepiej więc wykorzystać do ćwiczeń schody sportowe, ale jeśli nie mamy takiej możliwości spokojnie wystarczą klasyczne stopnie, na przykład na klatce schodowej.

Poza tym trenerka wykorzystuje też rozmaite ćwiczenia, takie jak przysiady, wykroki i wyskoki, do tego brzuszki, pajacyki oraz tak zwaną „deskę”. W wielu pozycjach pojawia się obciążenie, między innymi sztanga, ciężarki lub kettlebell.

trening jen selter

Jen Selter ćwiczy 4-5 razy w tygodniu po 20-30 minut dziennie, niekiedy nawet 45. Na wstępie jest cardio. Trenerka dodatkowo jeszcze regularnie biega też 4 razy na 7 dni. Poniżej znajdziesz przykładowy trening gwiazdy Instagrama:

  • wchodzenie po schodach przez 20-30 minut
  • przysiady – 20 powtórzeń
  • odrzucanie nóg do tyłu – 20 powtórzeń 
  • przysiad „sumo” – 20 powtórzeń
  • przysiady z wyskokiem w górę – 20 powtórzeń
  • wchodzenie z ciężarkami na ławkę – na każdą nogę 10-20 powtórzeń w 3 seriach
  • zakroki z hantlami lub bez – wykonujesz przez 60 sekund
  • unoszenie bioder do góry w pozycji leżącej – wykonujesz przez minutę, czyli robisz jak najwięcej powtórzeń się uda
  • butt blaster – 3 serie po 15 powtórzeń
  • unoszenie nogi w klęku podpartym – na każdą nogę 30 powtórzeń.

Pozycje są łatwe do opanowania, jednak liczy się mocno dobra technika. Trenerka wykorzystuje różne wersje przysiadów, czy innych popularnych ćwiczeń. Niekiedy korzysta z profesjonalnego sprzętu sportowego, na przykład orbitka lub wioślarza. Przed rozpoczęciem treningu oczywiście musi pojawić się krótka rozgrzewka. Na samym początku najlepiej ćwiczyć bez obciążenia, można je dołożyć, jak polepszymy kondycję i wytrzymałość.

Dieta Jen Selter – co je gwiazda Instagrama?

Jen Selter dzieli się ze swoimi fanami na kanałach social media nie tylko propozycjami treningów, ale zdradza tam również tajniki swojej diety. Trzyma się ona bardzo restrykcyjnych wytycznych żywieniowych. W jej menu nie ma miejsca na dania typu fast food ani na alkohol!

Trenerka mocno ogranicza spożywanie tłuszczu, soli, przetworzonego cukru, napojów gazowanych, jak i białej skrobi, a nawet węglowodanów. Jedyne odstępstwo to gorzka czekolada w niewielkiej ilości. Za to stawia na dużo zdrowego białka, między innymi je kurczaka, jajka, fasolę, tofu, orzechy i ryby. 

dieta jen selter

Trenerka uwielbia smoothie bowl z mleka migdałowego oraz owoców z dodatkiem chia, kakao i z granolą, a także hummus. Owsianka bez dodatków lub jajko to częste śniadanie Jen Selter, na lunch pojawia się sałatka z białkowym dodatkiem, a na obiad zjada stek bądź kurczaka z warzywami. 

Efekty treningu Jen Selter

Nie da się ukryć, że trening gwiazdy Instagrama z USA to intensywna propozycja i na samym początku może być nam trudno dorównać tempa instruktorce fitness. Ten zestaw ćwiczeń wymaga samozaparcia i ogromnej dyscypliny. Regularność jest ważna! Dzięki treningom Jennifer Selter możesz:

  • przyspieszyć spalanie tkanki tłuszczowej
  • wyrzeźbić mięśnie
  • wysmuklić sylwetkę
  • rozbudować masę mięśniową
  • poprawić wydolność organizmu
  • pozbyć się cellulitu
  • wzmocnić nogi
  • poprawić jędrność skóry
  • wymodelować pośladki i je unieść.

Już po miesiącu ćwiczeń zauważysz pierwsze pozytywne zmiany, zarówno w wyglądzie sylwetki, jak i jędrności skóry. Pamiętaj, że przy stosowaniu zbilansowanej diety można osiągnąć jeszcze lepsze rezultaty! Nie musisz decydować się aż na tak restrykcyjne menu, jakie ma Jen Selter. Wystarczy ograniczyć tłuszcze, węglowodany i wprowadzić dużo białka oraz warzyw.

Dodatek: Trening pośladków z Jen Selter na Youtube

 

Oceń ten artykuł!
[Ocena: Średnia: ]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *