boczki tiffany rothe

Boczki Tiffany – jak wygląda trening? Efekty i przykładowe ćwiczenia


Wystające boczki, duży brzuch oraz brak talii to problem, który dotyka wiele kobiet. Dzięki systematycznym ćwiczeniom możemy pozbyć się tych niedoskonałości. Jak? Postaw na trening – Boczki Tiffany. Sprawdź na czym polega ta aktywność i jakie efekty przynosi!


Boczki Tiffany – jak wygląda trening?

W sieci znajdziemy tysiące propozycji treningów. Boczki Tiffany to jeden z bestselerów, który pomaga wyrzeźbić brzuch i podkreślić talię. To program stworzony przez doświadczoną trenerkę Tiffany Rothe. W jej portfolio mamy szereg jeszcze innych pomysłów, w tym treningi dla kobiet w ciąży. Wszystkie łączą w sobie kilka aktywności, między innymi elementy cardio i ABS. Co ważne te ćwiczenia możesz wykonywać w dowolnej kolejności.

Trening Boczki Tiffany polega na dość specyficznych ruchach bioder, które są niezwykle łatwe do opanowania oraz bardzo skuteczne. Mamy, na przykład pulsujące „shake”, czy balansujące bujanie na boki „side to side”. Tempo się zmienia, mimo to poziom ćwiczeń nie jest bardzo zaawansowany. Co ważne w trakcie pracują nie tylko mięśnie brzucha, ale również nóg i ramion. Wystarczy ćwiczyć 10 minut dziennie, aby szybko zauważyć pozytywne zmiany.

Pamiętaj, aby zawsze przed treningiem zrobić krótką rozgrzewkę. Tiffany Rothe ma i na to swój własny pomysł – hot body warm-up z elementami tańca. Są tam, między innymi skłony, ruchy okrężne bioder, czy poruszanie nimi w lewo oraz w prawo. To świetny wstęp ułatwiający przystąpienie do treningu właściwego, czyli Boczków Tiffany.

Przykładowe ćwiczenia na boczki od Tiffany

Boczki Tiffany to trening, w którym muzyka jest bardzo ważna, dlatego że nadaje rytm ćwiczeniom. Mamy tu elementy nawiązujące do tańca, a także odrobinę gimnastyki. Dzięki temu nie tylko pozytywnie wpływasz na ciało, ale też na samopoczucie. Poniżej znajdziesz przykładowe pozycje ćwiczeń z treningu Boczki Tiffany:

  • Stajesz prosto w lekkim rozkroku. Uginasz delikatnie kolana, wypychasz biodra – lewe, potem prawe. Ruch przypomina nieco taniec. Natomiast ręce są ugięte w łokciach i wędrują ku górze naprzemiennie. Stopniowo podkręcasz tempo. Ta sekwencja trwa około 2 minuty.
  • Pozycja pozostaje ta sama – lekko ugięte nogi, jednak ręce układasz równolegle do podłoża, czyli łokcie są zgięte i umieszczone na zewnątrz, a dłonie skierowane do siebie. W trakcie wykonywania skłonów nie zmienia się pozycja rąk! Każda strona zajmuje miej więcej 30 sekund. 
  • Wypychasz rytmicznie biodra do przodu, do tyłu i w lewo oraz w prawo stojąc na lekko ugiętych kolanach. Ruch przypomina kręcenie hula hop. Raz robisz tą sekwencję w jedną stroną, a raz w drugą. 

Co kluczowe wszystkie pozycje z treningu Boczki Tiffany wykonujesz na stojąco, więc nie potrzebujesz ani żadnego sprzętu sportowego ani nawet nie przyda się mata do ćwiczeń. Wystarczy jedynie równe podłoże i trochę wolnej przestrzeni. 

Jakie efekty przynoszą ćwiczenia na boczki Tiffany Rothe?

Przy regularnym wykonywaniu treningu Boczki Tiffany dość szybko zauważysz pierwsze efekty. Po miej więcej 2 tygodniach pojawi się zmniejszenie tkanki tłuszczowej w obrębie brzucha. Dzięki temu przy systematycznej aktywności wysmuklisz talię oraz zniwelujesz wystające boczki. Utrata centymetrów gwarantowana! Do tego popracujesz nad wytrzymałością, gibkością oraz wzmocnisz mięśnie. Tak naprawdę zyska na tym całe ciało.

Tiffany Rothe pokazuje, jak bawić się sportem, czerpać z niego radość oraz uzyskiwać satysfakcjonujące efekty wysiłku. Instruktorka potrafi zmotywować! Trening Boczki Tiffany na samym początku powoduje mocno odczuwalne zakwasy, które pozwalają odkryć zupełnie nowe grupy mięśni w naszym ciele. Nie ma co się zniechęcać, bo z czasem objawy ustąpią i pojawią się pozytywne endorfiny oraz pięknie wysmuklone ciało. 

Pamiętaj, że trzymanie się zdrowej, zbilansowanej diety to klucz do sukcesu oraz uzyskania zadowalających efektów, ponieważ sam wysiłek fizyczny nie wystarczy, aby pozbyć się boczków i uwydatnić mięśnie brzucha czy zaakcentować talię. Unikaj węglowodanów, takich jak białe pieczywo i słodycze, za to w menu pojawi się dużo pełnoziarnistych produktów, chude mięso oraz masa warzyw oraz owoców. 

Efekty zastosowania treningu Boczki Tiffany w skrócie:

  • spalenie nadmiernej tkanki tłuszczowej z okolic brzucha oraz całego ciała;
  • wzmocnienie mięśni okolic brzucha;
  • poprawa wytrzymałości organizmu na wysiłek fizyczny;
  • poprawa gibkości ciała.

Dodatek – sprawdź program Boczki Tiffany na Youtube [WIDEO]

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *