Moda na aktywny styl życia trwa. Po pracy idziemy na trening, aby pozostać w dobrej kondycji, a weekendami oddajemy się aktywności na świeżym powietrzu. Za zmianami w stylu życia podążają zmiany w modzie. Zarówno na ulicach, jak i na światowych wybiegach dominuje styl athleisure – projekty, w których klasyczna odzież sportowa łączy się z modą użytkową.
Te połączenia są wyraźnie dostrzegalne w kolekcji marki Outhorn. Twarzami marki są aktorzy: Urszula Dębska i Michał Malinowski. Oboje prowadzą bardzo aktywny styl życia, dlatego też świetnie czują się w świecie Outhorn.
Aktywni i modni ambasadorowie marki
Motto marki brzmi: Aktywni i modni w każdym momencie dnia. Dobrze określa ono temperament Uli Dębskiej i Michała Malinowskiego. Trend athleisure pozwala im na zabawę modą sportową i casualową, łączenie elementów garderoby tak, by zawsze czuć się komfortowo i wyjątkowo.
Każdego dnia jestem w biegu, dlatego szukam rozwiązań, które za mną nadążą. Wybieram Outhorn, bo mogę w łatwy sposób dostosować stylizację do różnych okazji. Gdy zamieniam koszulę na T-shirt, zakładam rolki i pędzę do miejskiego parku – mówi Urszula Dębska.
–W przerwach od pracy w teatrze, pakuję kilka rzeczy do auta i uciekam na Mazury.
Zabieram ze sobą ulubioną książkę, matę do jogi i kilka wygodnych zestawów
ubrań. Nie za dużo, bo każdy z nich mogę przecież ze sobą miksować – dodaje.
– Codzienność rzuca mi różne wyzwania, dlatego szukam miejsc i aktywności, które pomogą mi naładować baterie. Latem żegluję, a zimą jeżdżę na snowboardzie. Nic tak nie relaksuje jak nowe wyzwania. Ubiór odzwierciedla to, jaki jestem. Taki styl pozwala mi zachować luz, który mam w sobie – tłumaczy Michał Malinowski.
Wyraź siebie w stylu athleisure
Trend „mix and match” pozwala łączyć produkty sportowe z wyglądem w stylu smart casual, który sprawdza się w stylizacjach do pracy, na uczelnię, zakupy czy spotkanie ze znajomymi. By uzyskać najlepszy efekt, projektanci Outhorn łączą różne formy i faktury. Stylizacje, dla których inspiracją stała się aktywność fizyczna są niewymuszone i sprawdzają się na wiele różnych okazji.
Aktualnym kolorem koncepcji kreatywnej marki Outhorn jest Ultra Violet, zgodnie z nurtem wyznaczonym na rok 2018 przez Instytut Pantone. Barwa łączona jest z symboliką nonkonformizmu, przekraczania barier kreatywności i dążeń do manifestacji swojego indywidualnego stylu życia. Kolor ten wiązany jest też z praktykami medytacji, mindfullness i szukaniem równowagi w dzisiejszym świecie, w którym nieustannie jesteśmy narażeni na działanie różnych bodźców.
Odzież sportowa staje się częścią życia codziennego. Daje swobodę ruchu i podkreśla sylwetkę. Jeśli nie obawiasz się odważnych połączeń takich jak t-shirt i bomberka, legginsy i koszula to bez wątpienia odnajdziesz się w świecie Outhorn.
Bardzo ciekawy artykuł. Dodałem go do ulubionych na pewno tu wroce.